Casa d´estil contemporani, Caldes de Malavella
- CALDES DE MALAVELLA
2.650.000€
- 366 m2
- 3 habitacions
- 3 banys
REF. P0335V
DESCRIPCIÓ
Aquesta espectacular casa de 366 m² sobre una parcel·la de 902 m², destaca pel seu disseny modern i la seva excel·lent conservació. Ofereix amplitud, lluminositat i un equilibri entre arquitectura i entorn que la converteixen en una llar funcional i atractiva.
A l´interior, la distribució està pensada per aprofitar la llum natural i connectar cada estança amb l´exterior.
Des de l´entrada principal, situada a la primera planta, s´accedeix a l´habitació principal amb sortida directa al jardí i vistes al camp de golf.
A la planta baixa, el disseny en forma de L integra espais oberts amb grans finestrals, una cuina de disseny i dues habitacions tipus suite de grans dimensions.
Compte també amb un jardí privat de 500 m², piscina desbordant de 27 m², porxo amb capacitat per a dos vehicles i certificat energètic A.
La vila es troba al prestigiós Camiral Golf
CARACTERÍSTIQUES
- Aeroport
- Biblioteca
- Camp de golf
- Estació de tren
- Transports públics
- Vistes a la muntanya
- Vistes al camp
- Vistes al camp de golf
- Vistes al jardí
- Certificat energètic A
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.










































