Àtic en venda a Avinguda de la República Argentina, Barcelona
- BARCELONA
- Sarrià - St. Gervasi
1.540.000€
- 253 m2
- 2 habitacions
- 2 banys
REF. 5176V
DESCRIPCIÓ
Ubicada en un emblemàtic palauet modernista dissenyat pel reconegut arquitecte Joan Bruguera Roget, aquest àtic és una joia arquitectònica que combina història i modernitat. Amb 128 m² construïts interiors i 181 m² distribuïts en tres terrasses privades (12, 117 i 52 m²) ofereix espais amplis i ben definits per gaudir de l’aire lliure en un entorn únic. La seva distribució en tres plantes permet una organització funcional i una connexió fluida entre els diferents ambients, aportant comoditat i exclusivitat a cada racó.
A la primera planta, la cuina de concepte obert es fusiona amb el saló-menjador, creant un espai acollidor i dinàmic amb accés directe a la terrassa principal. Aquest ampli espai exterior està dissenyat per gaudir de reunions exteriors, amb zones diferenciades de barbacoa, chill-out i solàrium. A més, en aquesta mateixa planta hi ha un elegant vestidor amb bany complet. A la segona planta, un dormitori doble i un bany complet ofereixen privadesa i confort. Pujant unes escales de marbre, s’accedeix a la torrassa, on un dormitori a quatre vents, envoltat de finestrals, permet gaudir de vistes panoràmiques a la ciutat i al mar.
Situada a una de les zones més exclusives de Barcelona, aquesta propietat garanteix un equilibri perfecte entre tranquil·litat i proximitat a tots els serveis essencials. Envoltada d’espais verds, comerços, col·legis i una oferta gastronòmica i cultural excel·lent, l’habitatge compta amb una ubicació privilegiada amb ràpides connexions als principals punts de la ciutat.
A Walter Haus sabem que trobar la propietat ideal és més que una inversió: és triar una llar que reflecteixi el teu estil de vida.
Descobreix les propietats que tenim entrant al nostre lloc web i coneix tots els immobles exclusius que només Walter Haus té per a tu.
Contacta’ns per a més informació!
CARACTERÍSTIQUES
- Finca regia
- Terrassa
- Traster
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Alarma
- Ascensor
- Banyera
- Calefacció
- Calentador
- Forn
- Balcó
- Cuina equipada
- Banc
- Biblioteca
- Bombers
- Comerç
- Escola
- Farmacia
- Bensinera
- Hospital
- Mercat
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Vistes a la ciutat
- Vistes a la muntanya
- Zona comercial
- Inici de la construcció 2007
- Planta 3
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- BARCELONA
- Ciutat Vella
- 347 m2
- 4 habitacions
- 5 banys
- BARCELONA
- Sarrià - St. Gervasi
- 160 m2
- 4 habitacions
- 3 banys