Palauet modernista en venda al Passeig de Gràcia, Barcelona
- BARCELONA
- Eixample
12.000.000€
- 700 m2
- 6 habitacions
- 4 banys
REF. 4360V
DESCRIPCIÓ
Ubicat en una finca catalogada a l’emblemàtic Passeig de Gràcia de Barcelona, aquest palauet de 700 m² construïts més 300 m² de terrassa és una peça singular de l’arquitectura catalana. La propietat se situa a la planta principal d’un edifici dissenyat entre el 1905 i el 1908 pel reconegut arquitecte Joaquim Codina i Matalí, i conserva nombrosos elements modernistes com relleus florals, baranes de ferro forjat i vidrieres decoratives. L’accés a l’edifici i els vestíbuls reflecteixen una gran atenció al detall, amb marbres blancs, fustes nobles i frescos originals.
L´interior de l´habitatge compta amb amplis espais i una distribució elegant. Disposa de quatre habitacions, tres en suite amb vestidor, a més d’un bany de cortesia. Entre els diferents ambients destaquen diverses sales de recepció, una biblioteca, i un saló principal de 180 m² amb sortida a balcons francesos amb vistes directes al Passeig de Gràcia. A la part posterior hi ha una gran sala de 120 m² amb finestrals que s’obren cap a la terrassa, que inclou porxos i una font de marbre, creant un entorn ideal per al descans o l’entreteniment.
Passeig de Gràcia és una de les avingudes més prestigioses de Barcelona, coneguda per la seva arquitectura modernista, botigues de luxe, restaurants i ben comunicat amb tota la ciutat. Viure aquí vol dir estar envoltat d’història, serveis i cultura, en un entorn únic i ben comunicat.
A Walter Haus entenem que trobar la llar ideal va més enllà d’una inversió: trobar aquest lloc que encaixa amb el teu estil de vida.
Descobreix les propietats que tenim entrant al nostre lloc web i coneix tots els immobles exclusius que només Walter Haus té per a tu.
Contacta’ns per a més informació!
CARACTERÍSTIQUES
- Accés minusvalits
- Annex
- Finca regia
- Jardí
- Plaça de parquing
- Terrassa
- Traster
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Aïllament acustic
- Aïllament tèrmic
- Antena parabòlica
- Armaris empotrats
- Ascensor
- Banyera
- Caldera
- Calefacció
- Connexió Wi-Fi
- Vidres dobles
- Domòtica
- Gas ciutat
- Forn
- Microones
- Plaques de inducció
- Pre-instal·lació alarma
- Cuina equipada
- Banc
- Biblioteca
- Bombers
- Camp
- Centre urbà
- Comerç
- Farmacia
- Bensinera
- Mercat
- Metro
- Parada d'autobús
- Parcs i jardins
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Vistes a la ciutat
- Vistes al jardí
- Zona comercial
- Zona històrica
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- BARCELONA
- Eixample
- 107 m2
- 3 habitacions
- 3 banys
- BARCELONA
- Eixample
- 212 m2
- 4 habitacions
- 3 banys
- BARCELONA
- Eixample
- 193 m2
- 3 habitacions
- 2 banys