Pis en reforma en venda a Eixample Esquerra, Barcelona
- BARCELONA
- Eixample
700.000€
- 92 m2
- 3 habitacions
- 2 banys
REF. 5471V
DESCRIPCIÓ
Exclusiu pis de 92 m² construïts combina a la perfecció l´encant clàssic de l´Eixample amb un disseny actual i funcional. Situat en una tercera planta real d’una finca ben conservada, destaca per ser un habitatge passant, cosa que permet gaudir de llum natural i ventilació creuada durant tot el dia. Actualment en procés de reforma integral, ofereix l’oportunitat d’estrenar una llar moderna a una de les zones més emblemàtiques de Barcelona.
En la distribució, la zona de dia compta amb un ampli saló-menjador amb cuina oberta totalment integrada i accés a balcons francesos que donen al carrer Provença. Aquest espai està dissenyat per gaudir de moments socials i familiars en un ambient còmode i acollidor. La zona de nit disposa de tres habitacions dobles amb armaris de paret, incloent una suite principal amb bany privat i una encantadora terrassa tancada orientada al pati interior, perfecta com a racó de lectura o àrea de treball. Els dos banys estan equipats amb materials i acabats de gran qualitat.
L’immoble es troba a l’Eixample Esquerre, una ubicació privilegiada per la seva excel·lent comunicació amb metro, autobusos i tren, així com per la seva àmplia oferta de comerços, restaurants i serveis. A poca distància a peu de l’Hospital Clínic, l’Avinguda Diagonal i el Passeig de Gràcia, aquest entorn combina la vida urbana amb la comoditat i la seguretat d’un barri consolidat.
A Walter Haus us oferim propietats exclusives que s’ajusten al vostre estil de vida.
Visita el nostre lloc web per explorar-les i contacta’ns avui mateix per començar a fer realitat el teu somni.
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.