VENDA PRIVADA

Pis en venda a Castellana, Madrid.

2.750.000€

REF. M11580V

DESCRIPCIÓ

Presentem un excepcional habitatge de 252 m² construïts, ubicat en una elegant finca construïda el 1950. Aquest immoble, situat en una tercera planta (quarta reial) exterior, ofereix un espai ampli i confortable, ideal per a famílies o aquells que busquen una llar amb estades generoses. Disposa de quatre habitacions i tres banys, proporcionant privadesa i comoditat per a tots els membres de la llar. A més, compta amb una pràctica terrassa i armaris de paret que optimitzen l’espai d’emmagatzematge, complementat per un traster.

Aquest pis destaca pels detalls pensats per al confort diari. Disposa de calefacció central de gas i aigua freda central, a més d´aigua calenta individual amb escalfador. La propietat compta amb ascensor i muntacàrregues, facilitant l’accés a totes les plantes. La distribució inclou una porta principal i una de servei, afegint-hi un extra de funcionalitat. Les despeses de comunitat pugen a 458,50 € i l’IBI a 2.900 €. Actualment, hi ha la possibilitat de llogar una plaça de garatge a l’edifici del davant.

La ubicació d’aquesta propietat és immillorable, davant de l’ambaixada de Mèxic, en una zona privilegiada de Madrid. Aquesta àrea es caracteritza per la tranquil·litat, seguretat i excel·lent comunicació amb la resta de la ciutat, oferint una àmplia gamma de serveis, comerços i opcions d’oci al seu abast. La proximitat a punts d’interès cultural i zones verdes afegeix un valor addicional a aquesta ubicació atractiva.

Adquirir aquesta propietat representa una oportunitat única per viure en un entorn distingit i confortable. Des de Walter Haus, us convidem a contactar-nos per obtenir més informació i concertar una visita. Estarem encantats d’atendre-us i mostrar-vos tots els avantatges que ofereix aquest magnífic immoble.

CARACTERÍSTIQUES

  • Terrassa
  • Traster
  • Aire acondicionat
  • Calefacció
  • Frigorific i congelador
  • Rentadora
  • Rentaplats
  • Nevera
  • Balcó
  • Porteria
  • Inici de la construcció 1950
  • Planta 3
  • Ibi 2900
  • Despeses de comunitat 458
  • Exterior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt