2024062120Alcala2011320Madrid-4-LQ7760-3.jpg

Pis en venda a Recoletos, Madrid.

2.650.000€

REF. M11445V

DESCRIPCIÓ

Descobreix aquest excepcional habitatge, integralment reformat i dissenyat amb un estil modern i sofisticat. Amb una superfície de 148 metres quadrats, el pis es distribueix en dues àmplies zones de salons, molt lluminoses gràcies als seus quatre balcons amb orientació sud. A més, compta amb un elegant menjador, una cuina oberta completament equipada, tres magnífics dormitoris en suite, un lavabo de cortesia, una zona de rentadora independent i un traster.

Aquest habitatge, completament a estrenar, s´ofereix totalment moblat amb electrodomèstics d´alta gamma. Els banys, la cuina i el terra de roure natural han estat subministrats pel prestigiós Grupo Porcelanosa, assegurant la màxima qualitat i un acabat impecable.

Ubicat en un edifici de façana clàssica amb un portal representatiu, el pis es troba a l’emblemàtic carrer Alcalá, molt a prop del Parc del Retiro. Aquest entorn privilegiat permet gaudir d´activitats al´aire lliure i passejades en plena natura. A més, la propietat està propera a punts icònics de la ciutat, com la Porta d’Alcalá, la Plaça de Cibeles, el Museu del Prado i el Reial Jardí Botànic.

La zona ofereix una àmplia gamma de serveis i comerços de luxe, situant-se molt a prop dels exclusius carrers Serrano i Velázquez, conegudes per les seves botigues de marques prestigioses com Louis Vuitton i Loewe. Així mateix, està propera al carrer Jorge Juan, famós pels seus restaurants de moda com Amazónico, El Paraguas i Lobito de Mar.

No perdeu l’oportunitat de viure en una de les zones més cobejades de Madrid. Contacti amb Walter Haus per a més informació i visites!

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Traster
  • Accés vigilat
  • Aire acondicionat
  • Aïllament tèrmic
  • Alarma
  • Amoblat
  • Armaris empotrats
  • Ascensor
  • Caldera
  • Calefacció
  • Calentador
  • Cuina de gas
  • Connexió Wi-Fi
  • Detector de gas
  • Domòtica
  • Frigorific i congelador
  • Gas ciutat
  • Gas natural
  • Forn
  • Rentadora
  • Rentaplats
  • Microones
  • Nevera
  • Persianes electriques
  • Plaques de inducció
  • Plaques de vitroceramiques
  • Planxa
  • Plat de dutxa
  • Secadora
  • Video porter
  • Cuina equipada
  • Aerotermia
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Bombers
  • Camp
  • Camp de golf
  • Centre comercial
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Bensinera
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes a la llacuna
  • Vistes al camp de golf
  • Zona comercial
  • Zona històrica
  • Vigilància
  • Exterior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt