Pis en venda a Recoletos, Madrid.

980.000€

REF. M11518V

DESCRIPCIÓ

Aquest elegant pis de 69 m² al cor de Recoletos, Madrid, és l’opció ideal per als que busquen una propietat de luxe a una de les zones més exclusives de la ciutat. Amb un disseny que aprofita al màxim cada espai, l´immoble compta amb dues habitacions i un bany, proporcionant un ambient acollidor i confortable.

L’habitatge disposa d’acabats d’alta qualitat, com ara armaris de paret i un sistema d’aire condicionat, que garanteix comoditat i estil a cada estació de l’any. L’edifici compta amb servei de porteria, assegura tranquil·litat i seguretat per als residents.

Ubicat a Recoletos, una de les zones més prestigioses de Madrid, el pis permet gaudir d’una vida cosmopolita, amb fàcil accés a botigues exclusives, restaurants d’alta gastronomia i espais culturals de renom. L’excel·lent connectivitat i l’entorn vibrant són ideals per a un estil de vida urbà.

A Walter Haus, oferim propietats seleccionades que garanteixen no només una inversió sòlida, sinó també un espai on viure la veritable essència de Madrid.

CARACTERÍSTIQUES

  • Porteria
  • Fí de la construcció
  • Planta
  • Interior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt