Pis en venda a Trafalgar, Madrid
VENDA PRIVADA

Pis en venda a Trafalgar, Madrid

1.120.000€

REF. M20888V

DESCRIPCIÓ

IMMOBLE EN RENDIBILITAT ACTUALMENT. PRODUCTE D’INVERSIÓ. Ubicada en una finca representativa i ben conservada del cobejat carrer Eloy Gonzalo, aquesta propietat en rendibilitat representa una oportunitat sòlida per a l’inversor perspicaç al prestigiós districte de Chamberí. L’immoble se situa en una segona planta i compta amb un total de 108 metres quadrats construïts, oferint un llenç espaiós per a una rehabilitació completa que promet multiplicar-ne el valor. En accedir-hi, un vestíbul/saló actua com a eix central, distribuint l’accés tant a la cuina com als diferents passadissos que condueixen a les estances privades. El seu excel·lent estat estructural i l’alçada lliure dels sostres, que arriben als 3 metres, atorguen una sensació d’amplitud poc comú.

La distribució actual es beneficia d’una separació clara entre les àrees exteriors i interiors. L’habitatge disposa de sis habitacions en total: tres són exteriors i gaudeixen de llum natural i accés a balcó amb vistes al carrer principal, mentre que les tres restants són interiors, orientades a un tranquil pati de veïns. Una de les habitacions interiors compta, a més, amb un pràctic bany en suite. La resta de l’habitatge es complementa amb dos banys complets addicionals estratègicament ubicats al distribuïdor.

El carrer Eloy Gonzalo és reconegut com una de les artèries més ben valorades de Chamberí, un barri que equilibra amb mestria la tranquil·litat residencial i l’efervescència de la vida madrilenya. La seva localització estratègica permet accedir a peu a una vasta oferta cultural, gastronòmica i de serveis premium, així com a alguns dels millors centres educatius de la capital. L’excel·lent connexió mitjançant transport públic, amb diverses línies de metro i autobús properes, garanteix una mobilitat fluida cap a qualsevol punt de Madrid, consolidant la seva posició com una de les zones amb més demanda i seguretat per a la inversió immobiliària d’alt nivell.

Adquirir aquesta propietat és assegurar un producte ideal per a inversors purs i durs que busquen un actiu amb rendibilitat immediata i un vast marge de millora. La rehabilitació permetrà adaptar la propietat als estàndards més alts del mercat de luxe, disparant-ne el preu de venda o lloguer. La conservació d’elements originals, com les motllures decoratives, afegeix un caràcter autèntic i una base estètica que només cal refinar. A Walter Haus, considerem aquesta una oportunitat d’inversió patrimonial única en una ubicació immillorable.

CARACTERÍSTIQUES

  • Calefacció
  • Calentador
  • Frigorific i congelador
  • Forn
  • Rentadora
  • Microones
  • Nevera
  • Plat de dutxa
  • Balcó
  • Cuina equipada
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Bombers
  • Centre comercial
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Bensinera
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Zona comercial
  • Zona històrica
  • Porta blindada
  • Conservació A reformar
  • Fí de la construcció 1958
  • Planta 2º
  • Ibi PDTE.
  • Despeses de comunitat PDTE.
  • Exterior
  • Orientación Norte

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt

    ATENCIÓ TELEFÒNICA

    WH Madrid (Salamanca)

    +34 91 745 79 97

    WH Madrid (Chamberí)

    +34 91 716 67 16

    SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

    Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

      Quina zona us interessa?

      De quin pressupost disposes?

      De quin pressupost disposes?