Pis exterior de lloguer a Justicia, Madrid
- MADRID
- Centro
4.800€ /mes
- 214 m2
- 3 habitacions
- 2 banys
REF. M20623A
DESCRIPCIÓ
Ubicat en una finca representativa del 1900, aquest excepcional pis de 214 metres quadrats construïts ofereix una combinació perfecta d’estil clàssic i confort modern. Situat en un dels carrers més sol·licitats de Justícia, l’immoble destaca pel seu disseny espaiós i funcional, ideal per als que busquen privadesa i elegància al cor.
L’habitatge compta amb tres habitacions àmplies, totes amb armaris de paret i una excel·lent distribució. L’habitació principal inclou un bany en suite, mentre que les altres dues comparteixen un bany complet amb doble si i balcó a pati. L´ampli saló s´organitza en dos ambients diferenciats, amb dos balcons i un mirador que permet gaudir de vistes exteriors. A més, disposa d´una cuina equipada amb electrodomèstics d´alta qualitat, un lavabo de cortesia i climatització per conducte juntament amb calefacció individual de gas. L’IMMOBLE ES LLOGA SENSE MOBLAR.
Ubicat a Justícia, el barri ofereix una vibrant vida urbana amb exclusives botigues, restaurants i serveis molt a prop. La finca compta amb porter físic i ascensor de vidre, assegurant un entorn tranquil i segur per als seus residents.
A Walter Haus, us convidem a descobrir aquesta propietat única, dissenyada per als qui valoren el luxe discret i el confort. Contacteu-nos avui mateix per conèixer més detall.
CARACTERÍSTIQUES
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Aïllament acustic
- Aïllament tèrmic
- Armaris empotrats
- Ascensor
- Caldera
- Calefacció
- Calentador
- Vidres dobles
- Frigorific i congelador
- Gas natural
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Plaques de vitroceramiques
- Plat de dutxa
- Vitroceramic
- Cuina equipada
- Sense mobles
- Aeroport
- Autopista
- Banc
- Biblioteca
- Bombers
- Centre comercial
- Centre urbà
- Comerç
- Escola
- Estació de tren
- Farmacia
- Bensinera
- Gimnàs
- Hospital
- Mercat
- Metro
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Piscina
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Zona comercial
- Zona històrica
- Porteria
- Porta blindada
- Fí de la construcció 1900
- Planta 4
- Ibi
- Despeses de comunitat
- Certificat energètic E
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Chamberi
- 45 m2
- 1 habitacions
- 1 banys