Pis reformat a l´Antiga Esquerra de l´Eixample, Barcelona
- BARCELONA
- Eixample
1.850.000€
- 209 m2
- 3 habitacions
- 4 banys
REF. 5166V
DESCRIPCIÓ
Ubicat en una finca Regia a una de les zones més cobejades de Barcelona, aquest elegant pis cantoner combina l’encant de l’arquitectura catalana amb un disseny modern i funcional. Actualment es troba en procés de reforma, l’obra es lliura aproximadament a finals de juliol del 2025. L’habitatge ofereix una distribució espaiosa incloent 3 habitacions en suite, 3 banys complets i un lavabo. L’habitació principal de 26 m², disposa de bany en suite de gairebé 13 m² i una galeria polivalent de 17 m², proporcionant un espai íntim i lluminós,
El disseny de la propietat destaca per la seva amplitud i la qualitat dels materials utilitzats a la reforma. La cuina de concepte obert està equipada amb electrodomèstics de gamma alta, integrant-se a la perfecció amb el saló-menjador. Els terres hidràulics preserven el caràcter clàssic de l’habitatge, mentre que els sostres enteixinats i la volta catalana realcen la sensació d’amplitud i elegància.
Situat en una zona privilegiada de la ciutat, l’entorn ofereix una gran varietat de serveis, comerços i una connexió excel·lent amb el transport públic. La finca Regia, en perfecte estat, manté l’encant arquitectònic de la zona i la converteix en una propietat ideal per als que busquen una combinació d’història i modernitat al cor de Barcelona.
Invertir en aquest habitatge significa gaudir d´una residència única amb acabats d´alt nivell i un disseny pensat per al confort. A Walter Haus, estem a la vostra disposició per oferir-vos més informació i acompanyar-vos en cada etapa del procés. Contacta’ns i agenda una visita.
CARACTERÍSTIQUES
- Finca regia
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Aïllament acustic
- Aïllament tèrmic
- Armaris empotrats
- Ascensor
- Banyera
- Calefacció
- Calentador
- Vidres dobles
- Balcó
- Cuina equipada
- Banc
- Bombers
- Centre urbà
- Comerç
- Escola
- Estació de tren
- Farmacia
- Bensinera
- Gimnàs
- Hospital
- Mercat
- Metro
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Vistes a la ciutat
- Zona comercial
- Inici de la construcció 1900
- Planta 1
- Despeses de comunitat 150
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- BARCELONA
- Eixample
- 95 m2
- 2 habitacions
- 2 banys
- BARCELONA
- Sants - Montjuïc
- 70 m2
- 2 habitacions
- 2 banys
- BARCELONA
- Gràcia
- 134 m2
- 3 habitacions
- 2 banys