Xalet independent en venda a La Finca-Somosaguas
- POZUELO DE ALARCÓN
- Madrid
7.000.000€
- 900 m2
- 7 habitacions
- 10 banys
REF. M40032V
DESCRIPCIÓ
Xalet Independent a Los Lagos Somosaguas La Finca.
Fantàstic xalet independent de 900 m², amb parcel·la de 3.050 m², a l’exclusiva urbanització La Finca, coneguda per la seva seguretat, àmplies zones enjardinades, llacs i perfectament ubicada per la seva proximitat a les principals carreteres i col·legis de prestigi.
La casa està distribuïda en dues còmodes plantes:
Planta principal: ampli vestíbul d’entrada, lavabo de cortesia, armari gabaner, zona de saló-estar-menjador. Totes les estances amb amplis finestrals daccés a porxo cobert, jardí i piscina amb chill-out equipat amb bany i zona de barra. Dormitori principal amb dos vestidors, dos banys, zona de dormir amb sortida al jardí. Cuina i office amb zona de servei amb dos dormitoris i dos banys, i zona de rentat/planxa.
Planta superior: Zona d´estar-tv amb sortida a terrassa, quatre dormitoris cadascun amb el seu bany en suite.
Al chill-out, hi ha la piscina, la zona de barra i d’estar, vestidors i un bany complet.
A La Finca, Los Lagos se la coneix com la urbanització més segura de tot Europa. És molt demandada, a més, per la seva privadesa i la cura exquisida de les seves zones comunes. Com a tret d’estil, té meravellosos llacs i jardins, així com una arquitectura perfectament estudiada i uniforme, que podem veure als seus xalets independents.
Situada al terme municipal de Pozuelo de Alarcón, La Finca es troba molt ben comunicada per la M-40 i la carretera de Castella. Té també diverses línies d´autobusos i metro lleuger.
Compte amb un Club Esportiu, Restaurants i un Centre Comercial que cobreix totes les necessitats dels seus residents. Als seus voltants trobem algunes de les millors escoles de Madrid i es troba a tan sols 5 minuts de Pozuelo. Proper camp de golf pertanyent a la urbanització.
CARACTERÍSTIQUES
- Accés minusvalits
- Jardí
- Parking al descobert
- Piscina privada
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Alarma
- Armaris empotrats
- Banyera
- Barbacoa
- Caldera
- Calefacció
- Xemeneia
- Domòtica
- Jacuzzi
- Vitroceramic
- Cuina equipada
- Sense mobles
- Banc
- Bombers
- Camp
- Camp de golf
- Centre comercial
- Comerç
- Bensinera
- Gimnàs
- Hospital
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Piscina
- Transports públics
- Vistes a la llacuna
- Vistes al jardí
- Vistes al llac
- Zona comercial
- Circuit tancat
- Porteria
- Seguretat 24 hores
- Tanca electrificada
- Videovigilancia
- Vigilància
- Porta blindada
- Conservació buena
- Fí de la construcció 2008
- Planta Principal
- Ibi
- Despeses de comunitat
- Certificat energètic B
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Chamberi
- 548 m2
- 4 habitacions
- 4 banys