Xalet adossat amb jardí i terrassa a El Viso, Madrid
- MADRID
- Chamartin
3.395.000€
- 422 m2
- 4 habitacions
- 4 banys
REF. M30554V
DESCRIPCIÓ
Ubicat a l’exclusiva zona residencial del Viso, al districte de Chamartín, Madrid, aquest xalet adossat que comercialitza Walter Haus combina elegància, tranquil·litat i confort. Envoltat de carrers arbrats i un ambient selecte, El Viso és conegut pels seus habitatges de luxe i la seva proximitat a centres de negocis, comerços i serveis. Amb excel·lents connexions de transport, prestigiosos col·legis i variades opcions d’oci, aquesta àrea és una de les més cobejades per viure a la capital.
El xalet destaca pel disseny sofisticat i espais amplis i lluminosos. La planta principal acull un ampli saló menjador amb llar de foc i sortida directa a una gran terrassa, perfecta per gaudir a qualsevol estació de l’any. La cuina, totalment equipada amb electrodomèstics d´alta gamma, compta amb una zona d´office i també té accés a la terrassa i al menjador. A més, aquesta planta inclou un dormitori amb bany complet que es pot utilitzar com a despatx o dormitori addicional.
A la planta alta, hi ha tres espaiosos i lluminosos dormitoris. El dormitori principal disposa d´una zona de vestidor i una cambra de bany en suite, mentre que els altres dos dormitoris comparteixen un bany, proporcionant comoditat i espai per a tota la família. La planta baixa ofereix un garatge amb capacitat per a tres cotxes, una àmplia zona multiusos adaptable a diverses necessitats, i una sala de festes amb celler que té sortida directa al jardí, oferint molta privadesa.
Adquirir aquesta propietat amb Walter Haus no només vol dir accedir a un habitatge de luxe, sinó també gaudir de tots els beneficis que ofereix El Viso. Des de la qualitat de vida fins a l’exclusivitat de l’entorn, aquesta és una oportunitat única per viure a una de les millors zones de Madrid. No perdeu l’oportunitat de fer seu aquest magnífic xalet adossat amb jardí i terrassa.
Walter Haus Real Estate és un grup immobiliari amb seu a les principals capitals d’Espanya, a les principals ubicacions de Madrid, Barcelona i Costa Brava. Comptem amb una experiència de més de 20 anys, amb un dinàmic equip de professionals amb experiència en l’assessorament personal en formació constant i amb una especialització molt concreta a cada zona d’actuació, cosa que ens permet trobar solucions a les necessitats de cada client.
CARACTERÍSTIQUES
- Bodega
- Jardí
- Plaça de parquing
- Terrassa
- Traster
- Aire acondicionat
- Alarma
- Amoblat
- Antena parabòlica
- Armaris empotrats
- Aspiradora
- Banyera
- Banyera de hidromassatge
- Barbacoa
- Calefacció
- Calentador
- Escalfador de tovalloles
- Xemeneia
- Connexió Wi-Fi
- Frigorific i congelador
- Gas ciutat
- Gas natural
- Forn
- Rentadora
- Rentaplats
- Microones
- Nevera
- Persianes electriques
- Plaques de inducció
- Plaques de vitroceramiques
- Planxa
- Plat de dutxa
- Pre-instal·lació panells solars
- Sortida de fums
- Secadora
- Taula de planxar
- Termoacumulador
- Vitroceramic
- Balcó
- Cuina equipada
- Aeroport
- Banc
- Biblioteca
- Bombers
- Centre comercial
- Centre urbà
- Comerç
- Escola
- Estació de tren
- Farmacia
- Bensinera
- Gimnàs
- Hospital
- Mercat
- Metro
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Vistes a la ciutat
- Vistes al jardí
- Zona comercial
- Zona històrica
- Porta blindada
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Moncloa-Aravaca
- 901 m2
- 7 habitacions
- 9 banys
- MADRID
- Chamartin
- 766 m2
- 8 habitacions
- 8 banys
- MADRID
- Moncloa-Aravaca
- 104 m2
- 4 habitacions
- 1 banys