Pis de lloguer a Sant Gervasi, Barcelona

9.000€ /mes

REF. 4997

DESCRIPCIÓ

Un edifici singular reformat amb estil i delicadesa pel reconegut interiorista Jaime Beriestain; una comunitat plena d’elements comuns per oferir al resident una infinitat de comoditats per a la vostra estada a la ciutat comtal. El llogater podrà gaudir d´un gimnàs amb sauna i una terrassa comunitària amb piscina, barbacoa i cinema a l´aire lliure.
Pis de 140m2 distribuït en un saló menjador de grans dimensions amb grans finestrals que li aporten molta llum, amb vista a un ampli pati de poma. Disposa de 3 habitacions: 1 dormitori doble tipus suite amb bany complet amb banyera, exterior a carrer; 1 dormitori doble. Cuina tancada tipus office equipada amb electrodomèstics de gamma alta. 1 bany complet amb plat de dutxa. Sòls hidràulics, aire condicionat fred/Calor per conducte, calefacció per radiadors, armaris de paret, mobles de luxe de gran qualitat.
A la consergeria de l’edifici s’ajuda els residents en tot allò que puguin necessitar: servei de compres, tintoreria i bugaderia, rentat del cotxe, xef de cuina privat, servei de cangur, dog-sitting i molt més. Es disposa de totes les eines necessàries per poder resoldre qualsevol sol·licitud immediatament i garantir un servei excel·lent. Ben comunicat amb transports públics per moure’s per la ciutat, FGC, BUS i Bicing.

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt