Pis a estrenar amb plaça de garatge en venda a Castellana, Madrid
- MADRID
- Salamanca
6.800.000€
- 501 m2
- 5 habitacions
- 5 banys
REF. M11619V
DESCRIPCIÓ
Excepcional habitatge situat a la primera planta d’un edifici senyorial al carrer Velázquez, al cor del prestigiós barri de Salamanca. Amb una superfície de 501 m², aquesta propietat ofereix un espai ampli i lluminós, ideal per a famílies que busquen confort i elegància.
L’habitatge, amb accés a dues ales independents des de les zones comunes, es distribueix en un elegant hall d’entrada amb lavabo de cortesia, un ampli saló-menjador amb accés a una cuina totalment equipada (amb possibilitat de tancament), cinc dormitoris dobles (quatre amb bany en suite i tres amb vestidor), un dormitori individual amb bany privat, una sala d’estar amb cuina, un bany. A més, la propietat compta amb traster, porter físic i plaça de garatge a la mateixa finca.
La ubicació al carrer Velázquez és privilegiada, en una de les zones més exclusives de Madrid, envoltada de comerços de luxe, restaurants, museus i ben comunicat de transport. L’edifici, de mitjans del segle XX, disposa de servei de porteria, ascensors i acurades zones comunes.
Aquest habitatge destaca pels seus amplis espais, l’alta qualitat dels materials i els acabats, i la seva acurada distribució. Una oportunitat única per gaudir d´una llar sofisticada i confortable en una ubicació immillorable. Per a més informació i visites, contacteu amb Walter Haus.
CARACTERÍSTIQUES
- Accés minusvalits
- Plaça de parquing
- Traster
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Aïllament acustic
- Aïllament tèrmic
- Armaris empotrats
- Ascensor
- Banyera
- Calefacció
- Calentador
- Escalfador de tovalloles
- Vidres dobles
- Frigorific i congelador
- Forn
- Rentadora
- Rentaplats
- Microones
- Nevera
- Plaques de inducció
- Plaques de vitroceramiques
- Plat de dutxa
- Balcó
- Cuina equipada
- Aeroport
- Autopista
- Banc
- Biblioteca
- Bombers
- Centre comercial
- Centre urbà
- Comerç
- Escola
- Estació de tren
- Farmacia
- Bensinera
- Gimnàs
- Hospital
- Mercat
- Metro
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Piscina
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Zona comercial
- Zona històrica
- Porteria
- Porta blindada
- Fí de la construcció 1956
- Planta 2
- Ibi 4680
- Despeses de comunitat 800
- Certificat energètic C
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Salamanca
- 338 m2
- 4 habitacions
- 4 banys
- MADRID
- Salamanca
- 151 m2
- 5 habitacions
- 2 banys