Pis en venda a Jeronimos, Madrid.
- MADRID
 
- Retiro
 
9.200.000€
- 471 m2
 - 5 habitacions
 - 6 banys
 
REF. M11679V
DESCRIPCIÓ
Ampli pis de 471 metres quadrats, completament reformat amb disseny d’alta qualitat, ubicat a la planta principal d’un edifici representatiu de principis del segle XX al carrer Moreto. Aquesta propietat singular ofereix una excel·lent distribució amb dos generosos salons, un espaiós menjador i una àrea de despatx independent, a més d’una confortable zona d’estar/TV i una cuina semi-integrada. Destaquen els sostres de gran alçada, assolint els 3.70 metres, i els 14 balcons que ofereixen llum natural i vistes al carrer.
L’habitatge compta amb cinc dormitoris en suite, proporcionant privadesa i confort als seus residents. El dormitori principal és extraordinari, amb una superfície superior als 80 metres quadrats, dos balcons i un xamfrà amb agradables vistes cap al Parc del Retiro. Inclou una zona d´estar, dos vestidors independents i un bany exterior. Addicionalment, la propietat disposa d’un lavabo de cortesia, un pràctic laundry i un traster per a més comoditat.
Situat al cor del prestigiós Barri de Jerònims, la ubicació d´aquest immoble és inigualable. Envoltat d’enclavaments icònics com el Parc del Retiro, un oasi de tranquil·litat ideal per a l’oci i l’esport, el conegut Museu del Prado, el serè Jardí Botànic i la històrica Església dels Jerònims, ofereix un entorn cultural i d’esbarjo excepcional. La proximitat a la Porta d´Alcalá afegeix un atractiu addicional a aquesta localització privilegiada.
Adquirir aquesta propietat representa una oportunitat única per gaudir d’un estil de vida sofisticat a una de les zones més cobejades de Madrid. La reforma integral recent, els acabats d’alta gamma proporcionats pel Grup Porcelanosa en banys, cuina i terres de roure natural, juntament amb el mobiliari a estrenar i els electrodomèstics d’alta qualitat, asseguren una experiència residencial excepcional. Us convidem a descobrir aquest singular immoble. Atentament, Walter Haus.
CARACTERÍSTIQUES
- Accés minusvalits
 - Finca regia
 - Accés vigilat
 - Aire acondicionat
 - Aïllament acustic
 - Aïllament tèrmic
 - Alarma
 - Amoblat
 - Armaris empotrats
 - Ascensor
 - Banyera
 - Caldera
 - Calefacció
 - Calentador
 - Forn
 - Rentadora
 - Rentaplats
 - Microones
 - Nevera
 - Plaques de inducció
 - Plaques de vitroceramiques
 - Plat de dutxa
 - Pre-instal·lació d'aire acondicionat
 - Pre-instal·lació de TV per cable
 - Secadora
 - Vitroceramic
 - Balcó
 - Cuina equipada
 - Aeroport
 - Autopista
 - Banc
 - Biblioteca
 - Bombers
 - Centre comercial
 - Centre urbà
 - Comerç
 - Escola
 - Estació de tren
 - Farmacia
 - Bensinera
 - Gimnàs
 - Hospital
 - Mercat
 - Metro
 - Parada d'autobús
 - Parc infantil
 - Parcs i jardins
 - Policia
 - Taxis
 - Transports públics
 - Vistes a la ciutat
 - Zona comercial
 - Zona històrica
 - Porteria
 - Planta 1
 - Ibi 6400
 - Despeses de comunitat 1044
 - Exterior
 
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
 
- Salamanca
 
- 510 m2
 
- 5 habitacions
 
- 5 banys
 

								

















