Exclusiva casa en venda amb piscina privada a Sant Cugat del Valles, Barcelona

1.450.000€

REF. 5285V

DESCRIPCIÓ

Exclusiva casa de luxe de 941m² construïts en una parcel·la de 1046m² a Valldoreix. Amb un disseny que combina confort, amplitud i funcionalitat, aquesta propietat ofereix múltiples espais interiors i exteriors ideals per a una vida còmoda i versàtil.

A la planta baixa hi ha la zona de dia, amb un saló principal que s’obre al jardí a través de grans finestrals. L’exterior ofereix piscina privada, zona chill out, barbacoa i menjador a l’aire lliure. racó de lectura.

Al semisoterrani de 77m² es troba un espai ideal per habilitar un celler. El garatge té capacitat per a cinc vehicles i connecta directament amb l’interior de la casa.

Ubicada en una de les zones més tranquil·les i valorades de Valldoreix, aquesta propietat té accés directe al bosc, ideal per a activitats a l’aire lliure.

A Walter Haus sabem que trobar la propietat ideal és més que una inversió: és triar una llar que reflecteixi el teu estil de vida.

Descobreix les propietats que tenim entrant al nostre lloc web i coneix tots els immobles exclusius que només Walter Haus té per a tu

¡¡ Contacta’ns per a més informació!

CARACTERÍSTIQUES

  • Bodega
  • Piscina privada
  • Plaça de parquing
  • Terrassa
  • Traster
  • Armaris empotrats
  • Barbacoa
  • Rentaplats
  • Nevera
  • Cuina equipada
  • Autopista
  • Camp
  • Parcs i jardins
  • Piscina
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes a la muntanya
  • Masia
  • Inici de la construcció 2003
  • Certificat energètic E201; E42
  • Exterior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt