Pis reformat amb molt bones qualitats a Goya, Madrid.

Pis reformat amb molt bones qualitats a Goya, Madrid.

2.390.000€

REF. M11825V

DESCRIPCIÓ

Ubicat en una sol·licitada segona planta exterior, aquest fabulós habitatge de 194 m2 construïts (inclosa terrassa) ofereix estades àmplies i es lliura completament moblada amb un gust exquisit. La distribució és pràctica i funcional.

Un petit vestíbul d’entrada condueix directament a un saló totalment diàfan, on es defineixen clarament tres ambients: la confortable zona d’estar amb accés a una terrassa agradable, ideal per a un cafè matutí o un moment de lectura; un ampli menjador amb capacitat per a fins a sis comensals; i la moderna cuina, semi integrada i amb la possibilitat de quedar separada per unes precioses portes de vidre, cosa que aporta versatilitat i llum. La cuina, funcional i amb una capacitat d’emmagatzematge excel·lent, està equipada amb electrodomèstics encastats que s’integren a la perfecció amb el disseny.

Destaca el seu gran taulell, que funciona també com a barra per a fins a tres comensals. La zona de descans es distribueix a través d’un passadís que acull un lavabo de convidats i tres dormitoris dobles, tots ells en suite per a una privadesa absoluta (el que suma 3 banys complets). Cada dormitori compta amb armaris encastats de terra a sostre i de paret a paret amb gran capacitat, sent el dormitori principal el més espaiós i amb vistes al carrer.

La propietat es troba al prestigiós Barri de Goya, al cor de Salamanca, una de les zones més cotitzades i reconegudes de Madrid. L’edifici, una finca moderna del 1956, té un portal en excel·lent estat, amb accés adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, acabats en marbre i detalls en pedra. Disposa de porter en horari comercial, ascensor i un pràctic traster de 4 metres quadrats. La localització ofereix una vida còmoda i sofisticada, envoltada de comerços de primer nivell, cafès, restaurants, serveis essencials i una comunicació immillorable mitjançant diverses línies de metro i autobús.

Adquirir aquesta residència representa una excel·lent oportunitat d’inversió familiar, oferint un habitatge integralment reformat a estrenar, a punt per entrar a viure. Gaudiu del privilegi de residir en un entorn distingit, combinant el disseny interior d’avantguarda, els amplis 194 m2 i les comoditats d’una finca ben mantinguda. A Walter Haus, us convidem a conèixer aquesta propietat excepcional. La nova llar a Madrid l’espera.

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Terrassa
  • Accés vigilat
  • Aire acondicionat
  • Amoblat
  • Armaris empotrats
  • Ascensor
  • Calefacció
  • Frigorific i congelador
  • Gas natural
  • Forn
  • Rentadora
  • Rentaplats
  • Microones
  • Plat de dutxa
  • Cuina equipada
  • Banc
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Farmacia
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parcs i jardins
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Zona comercial
  • Zona històrica
  • Porteria
  • Conservació Reformado
  • Planta 250€/mes
  • Ibi 1400€
  • Exterior
  • Orientación Sur

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt

    ¿Cómo quieres que te ayudemos?

    Chatear ahora

    Resuelve tus dudas al momento con el asistente.

    Hablar con el equipo

    Llámanos o envía el formulario y te respondemos.

    ¿Cómo quieres que te ayudemos?

    Chatear ahora

    Resuelve tus dudas al momento con el asistente.

    Hablar con el equipo

    Llámanos o envía el formulario y te respondemos.

    ATENCIÓ TELEFÒNICA

    WH Madrid (Salamanca)

    +34 91 745 79 97

    WH Madrid (Chamberí)

    +34 91 716 67 16

    SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

    Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

      Quina zona us interessa?

      De quin pressupost disposes?

      De quin pressupost disposes?