Pis en venda exterior amb terrassa i garatge a Castillejos, Madrid.

1.985.000€

REF. M30652V

DESCRIPCIÓ

Presentem una propietat excepcional al prestigiós barri de Castellana, Madrid, amb una superfície construïda de 223 metres quadrats. Aquest ampli i lluminós pis ha estat completament reformat a estrenar amb un disseny modern i funcional.

En accedir-hi, un acollidor vestíbul d’entrada dóna pas a un impressionant saló de 40 metres, connectat directament a una magnífica terrassa de 20 metres amb vistes completament clares. La distribució ha estat curosament pensada per optimitzar cada espai, assegurant una perfecta comoditat i una excel·lent entrada de llum natural a totes les estances.

L’habitatge compta amb quatre àmplies habitacions, dues de les quals incorporen bany en suite, a més de dos banys complets addicionals. La cuina, totalment equipada amb electrodomèstics d´alta gamma Siemens, destaca per la seva elegant illa i accés a una pràctica terrassa. També s’hi inclou una zona de bugaderia independent. Les qualitats superiors dels materials i els acabats reflecteixen el bon gust i el caràcter exclusiu de la reforma. Per a més conveniència, la propietat disposa de calefacció central, aire condicionat, i un porter físic per a la seguretat i atenció dels residents.

Ubicada estratègicament a la zona de Castillejos, dins el districte de Castellana, aquesta propietat té una ubicació privilegiada i molt ben comunicada. L’entorn és conegut per la tranquil·litat, els amplis bulevards i la proximitat a importants centres de negoci, zones comercials de primer nivell, i excel·lents opcions d’oci i restauració. Viure en aquesta zona és sinònim de qualitat de vida, oferint un ràpid accés a qualsevol punt de la ciutat i garantint un entorn residencial d’alta demanda.

Adquirir aquesta residència significa invertir en un estil de vida superior, combinant l’exclusivitat d’una reforma integral amb la funcionalitat d’espais amplis i les vistes increïbles que potencien el benestar diari. A més, la propietat inclou una pràctica plaça de garatge a la mateixa finca i un traster de 20 metres amb finestra al terrat, la qual cosa afegeix un valor diferencial i una solució d’emmagatzematge òptima.

A Walter Haus, us convidem a conèixer aquesta oportunitat única d’adquirir una llar amb una ubicació immillorable i totes les comoditats.

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Plaça de parquing
  • Terrassa
  • Terrassa coberta
  • Traster
  • Accés vigilat
  • Aire acondicionat
  • Aïllament tèrmic
  • Armaris empotrats
  • Ascensor
  • Banyera
  • Calefacció
  • Vidres dobles
  • Domòtica
  • Frigorific i congelador
  • Gas natural
  • Forn
  • Rentaplats
  • Microones
  • Nevera
  • Persianes electriques
  • Plaques de inducció
  • Plaques de vitroceramiques
  • Video porter
  • Vitroceramic
  • Balcó
  • Cuina equipada
  • Sense mobles
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Bombers
  • Camp de golf
  • Centre comercial
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Bensinera
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Piscina
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Zona comercial
  • Zona històrica
  • Porteria
  • Conservació muy buena
  • Fí de la construcció 1965
  • Planta 9
  • Certificat energètic si
  • Exterior
  • Orientación este

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt

    ATENCIÓ TELEFÒNICA

    WH Madrid (Salamanca)

    +34 91 745 79 97

    WH Madrid (Chamberí)

    +34 91 716 67 16

    SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

    Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

      Quina zona us interessa?

      De quin pressupost disposes?

      De quin pressupost disposes?