Castell fortificat y masia amb llicència turística, Calonge

1.700.000€

REF. P0041V

DESCRIPCIÓ

Interessant inversió hotelera.
Castell-masias en venda a la Costa Brava, al cor del conegut Triangle d’Or, a l’exclusiva àrea d’expansió de Calonge, una població amb història i encant. A tan sols 4 km del mar, aquesta propietat s’ubica en una zona residencial tranquil·la, envoltada d’elegants habitatges unifamiliars i dins de la consolidada urbanització Vescomtat de Cabanyes, que compta amb tots els serveis instal·lats.

El terreny abasta una superfície de 11.255 m², classificat urbanísticament com a sòl urbà dús residencial i hoteler. Disposa de dos accessos directes, un per c/verona o un altre per carretera de Romanya. Tots asfaltats i una façana de 150 metres que dóna a la carretera de Romanyà ia la urbanització Vescomtat de Cabanyes.

A l’interior de la finca hi ha el Castell del Vescomte i les antigues masies que conformen el Barri de Cabanyes, una propietat única a la zona, catalogada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

EDIFICACIONS EXISTENTS:

A) Castell / Masia fortificada
Construïda abans del segle XVII i reformada el 1840, aquesta edificació compta amb una planta soterrani, baixa i primera, a més d’una casa antiga per als masovers. La superfície construïda és aproximadament de 1.100 m². L’edifici està catalogat, restaurat a l’exterior i consolidat estructuralment, incloent fonaments, façanes, forjats, cobertes i aïllament. La rehabilitació interior és parcial i polivalent, i queda pendent el seu ús futur, ja sigui com a hotel, edifici corporatiu o social, residència particular d’alt prestigi, o habitatges plurifamiliars.

El castell té un pati tancat amb muralles i merlets, a més d’una torre quadrada de vigilància, que li confereixen un caràcter senyorial i fortificat. Dins del recinte emmurallat hi ha una casa addicional a restaurar (casa núm. 1), ideal com a habitatge per al personal de servei o de seguretat. Aquesta propietat va ser l’antiga residència del Vescomte de Vilanova de Cabanyes, una figura destacada a la regió, les terres de la qual s’estenien des de Torre Valentina a Platja d’Aro fins a la Bisbal.

Hi ha diverses publicacions i llibres que narren la vida pública i privada del Vescomte, incloent la seva participació en les guerres carlines, la seva amistat amb el General Weyler, governador de Cuba, i episodis més foscos com la falsificació de moneda i una suposada falsa mort. Avui dia, entitats culturals locals continuen investigant sobre el castell, les masies circumdants i la figura del Vescomte, relacionant-ho també amb el General Delgado.

B) Sis masies en total 1250 m²
Antigues vivendes dels treballadors del Vescomte, aquestes masies presenten diferents mides i característiques, alineades al llarg del camí, conformant l’antic poble o barriada de Cabanyes. Totes requereixen rehabilitació.

C) Masia de nova planta de 150m²
Aquest edifici de nova construcció serà desenvolupat per complementar loferta de la finca.

El castell ha estat restaurat a l’exterior i consolidat estructuralment, quedant pendents les instal·lacions i obres interiors, les quals podran adaptar-se al seu ús final, ja sigui com a residència privada, un hotel de fins a 18 habitacions (incorporant dues cases addicionals), o com a habitatges plurifamiliars. Les masies requereixen una rehabilitació completa, a excepció de la de nova planta que encara està per construir.

La finca compta amb certificat urbanístic de data 10 de juliol 2024

Actualment comptem amb projecte de construcció, per a més informació no dubteu a posar-vos en contacte amb Walter Haus.

CARACTERÍSTIQUES

  • Annex
  • Bodega
  • Sala de jocs
  • Jardí
  • Parking al descobert
  • Plaça de parquing
  • Sala d'actes
  • Traster
  • Zona infantil
  • Alarma
  • Balcó
  • Sense mobles
  • Acepta animales-mascotas
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Camp
  • Camp de golf
  • Centre comercial
  • Comerç
  • Escola
  • Farmacia
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Parc infantil
  • Policia
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes a la muntanya
  • Vistes al camp
  • Vistes al jardí

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt

    ATENCIÓ TELEFÒNICA

    WH Madrid (Salamanca)

    +34 91 745 79 97

    WH Madrid (Chamberí)

    +34 91 716 67 16

    SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

    Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

      Quina zona us interessa?

      De quin pressupost disposes?

      De quin pressupost disposes?