Pis de lloguer a Almagro, Madrid

4.100€ /mes

REF. M20629A

DESCRIPCIÓ

En un dels carrers més agradables del cobejat barri d’Almagro, hi ha aquest habitatge de 158 m² construïts, situat en una finca representativa i cuidada. L´accés al´edifici està completament adaptat per a persones amb mobilitat reduïda i compta amb ascensor i porter físic. La propietat ha estat reformada recentment i ofereix un ambient modern i funcional, ideal per als que cerquen qualitat de vida en un entorn residencial de prestigi.

L’habitatge es distribueix de manera pràctica i còmoda. En entrar, ens rep un vestíbul que dóna pas a un ampli saló dividit en dos ambients amb grans finestrals que proporcionen abundant llum natural. A través d’un passadís amb armaris de paret accedim a una cuina totalment equipada amb electrodomèstics i amb un gran finestral que afavoreix la ventilació. La zona de descans inclou un bany complet amb finestra, dos dormitoris amb armaris de paret, i una habitació principal amb bany en suite, vestidor i vistes a un ampli pati d’illa. Disposa de calefacció individual per gas i aire condicionat al saló i l’habitació principal. La propietat no accepta ni estudiants ni mascotes i es lloga sense moblar.

La ubicació a Almagro, un dels barris més elegants i tranquils de Madrid, és un dels grans atractius d´aquesta propietat. Envoltat d’edificis clàssics, zones verdes, restaurants selectes i amb excel·lents comunicacions, és ideal per als que valoren la vida urbana sense renunciar al confort.

Adquirir aquest habitatge és una inversió segura en qualitat, ubicació i benestar. Des de Walter Haus estarem encantats d’assessorar-vos en tot el procés perquè pugueu gaudir d’una nova llar en una de les zones més sol·licitades de la capital.

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Terrassa
  • Terrassa acristalada
  • Accés vigilat
  • Aire acondicionat
  • Alarma
  • Antena parabòlica
  • Ascensor
  • Banyera
  • Caldera
  • Calefacció
  • Calentador
  • Connexió Wi-Fi
  • Vidres dobles
  • Frigorific i congelador
  • Gas ciutat
  • Gas natural
  • Forn
  • Rentadora
  • Rentaplats
  • Microones
  • Nevera
  • Plaques de inducció
  • Plaques de vitroceramiques
  • Planxa
  • Plat de dutxa
  • Pre-instal·lació de calefacció central
  • Pre-instal·lació de internet
  • Secadora
  • Vitroceramic
  • Cuina equipada
  • Sense mobles
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Bombers
  • Centre comercial
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Bensinera
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Piscina
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes al jardí
  • Zona comercial
  • Zona històrica
  • Porteria
  • Porta blindada
  • Conservació muy buena
  • Fí de la construcció 1950
  • Despeses de manteniment
  • Planta 3
  • Ibi 1000
  • Despeses de comunitat 150
  • Certificat energètic si
  • Interior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt