Pis en venda reformat a Goya, Madrid.
- MADRID
- Salamanca
2.280.000€
- 187 m2
- 3 habitacions
- 4 banys
REF. M11694V
DESCRIPCIÓ
Presentem aquesta notable propietat situada en una cinquena planta exterior, que ofereix 187 m² construïts, caracteritzada per una excel·lent amplitud a cadascuna de les seves estades i una distribució funcional. Des del moment de l’entrada, es percep la lluminositat i disseny intel·ligent de l’espai, concebut per a un confort diari i una vida pràctica en una ubicació privilegiada.
En accedir-hi, un vestíbul de bones dimensions amb lavabo de cortesia, dotat de llum natural i ventilació, dóna la benvinguda. Des d´aquí, s´accedeix a un espaiós saló menjador diàfan, dissenyat per diferenciar clarament la zona d´estar de la de menjador. Nombrosos finestrals recorren lespai, inundant-lo de llum natural perceptible des de lentrada. La cuina, independent però connectable mitjançant portes decoratives de vidre de terra a sostre, es pot integrar parcialment al saló. Aquest espai és igualment lluminós i ventilat gràcies als quatre grans finestrals, oferint gran capacitat d’emmagatzematge i electrodomèstics d’alta gamma integrats. Adjacent, es troba un pràctic quart de rentat. La zona de descans es compon de tres amplis dormitoris dobles, tots en suite, dos amb vistes a l’exterior i extensos finestrals. Cadascú compta amb armaris encastats de gran capacitat i banys complets.
La propietat es troba en una finca moderna del 1960, amb un portal representatiu en perfecte estat, adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, ascensor i servei de porteria en horari comercial. Ubicada en un tranquil carrer del barri de Goya, està propera al Corte Inglés i envoltada d’una completa oferta de comerços, bancs, escoles, supermercats i restaurants. La comunicació és immillorable, amb accés a diverses línies de metro, autobusos i parades de taxi, facilitant la mobilitat per tota la ciutat.
Aquest habitatge està equipat amb calefacció central, aire condicionat per splits a cada estança i un sistema de domòtica per al control eficient de llums i persianes. S’hi inclou una espaiosa plaça de garatge de fàcil accés a l’edifici del davant, un valor afegit en aquesta demandada zona de Madrid. Representa una magnífica oportunitat per als que busquen una residència familiar amb estades generoses i abundant llum natural a una de les ubicacions més cotitzades de la ciutat. A Walter Haus, estem a la vostra disposició per descobrir-vos aquesta singular llar.
CARACTERÍSTIQUES
- Plaça de parquing
- Accés vigilat
- Aire acondicionat
- Armaris empotrats
- Ascensor
- Caldera
- Calefacció
- Vidres dobles
- Domòtica
- Gas natural
- Forn
- Rentadora
- Rentaplats
- Microones
- Nevera
- Persianes electriques
- Secadora
- Vitroceramic
- Cuina equipada
- Sense mobles
- Banc
- Comerç
- Escola
- Farmacia
- Hospital
- Mercat
- Metro
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Zona comercial
- Porteria
- Conservació Buen estado
- Planta 5º
- Ibi 1700
- Despeses de comunitat 435
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Salamanca
- 178 m2
- 3 habitacions
- 3 banys