Pis reformat amb piscina en venda al Passeig de la Castellana, Madrid
- MADRID
- Tetuan
925.000€
- 95 m2
- 2 habitacions
- 2 banys
REF. M30626V
DESCRIPCIÓ
Exclusiu pis reformat i moblat de 95m2 construïts. Situat a la desena planta d’una finca moderna del 1967 amb ascensor i piscina, es troba en una de les zones més cobejades de Madrid. La propietat està llesta per estrenar i gaudir-se, amb un disseny contemporani i funcionalitat, aquest immoble destaca per la seva comoditat, accessibilitat i seguretat.
La distribució de l’habitatge ha estat dissenyada per aprofitar al màxim l’espai i la llum natural que rep gràcies a la seva orientació privilegiada. El saló menjador és ampli, amb grans finestrals que afavoreixen una excel·lent il·luminació, creant un ambient càlid i acollidor. La cuina, oberta al saló, està completament equipada amb electrodomèstics de darrera generació. Disposa de dos dormitoris, un en suite amb bany privat, i un segon bany complet. Addicionalment, el pis compta amb aire condicionat per conductes i calefacció a gas, oferint confort durant tot l’any generant un espai ideal per gaudir-ne. La reforma integral s’ha executat amb materials d’alta qualitat, tenint cura de cada detall i optimitzant el funcionament de la propietat. A la darrera planta de la finca hi ha una piscina comunitària, ideal per gaudir del clima i les instal·lacions que ofereix, a més de les espectaculars vistes a la ciutat.
Es troba a una de les zones més valorades de Madrid, el Passeig de la Castellana, amb fàcil accés a tot tipus de serveis, transport públic, zones comercials i espais verds. La seva ubicació estratègica permet gaudir d´una vida urbana amb totes les comoditats al´abast.
A Walter Haus entenem que trobar la llar ideal va més enllà d’una inversió: trobar aquest lloc que encaixa amb el teu estil de vida.
Descobreix les propietats que tenim entrant al nostre lloc web i coneix tots els immobles exclusius que només Walter Haus té per a tu.
Contacta’ns per a més informació!
CARACTERÍSTIQUES
- Piscina compartida
- Aire acondicionat
- Aïllament tèrmic
- Amoblat
- Armaris empotrats
- Calefacció
- Connexió Wi-Fi
- Vidres dobles
- Forn
- Rentadora
- Rentaplats
- Microones
- Nevera
- Vitroceramic
- Banc
- Escola
- Farmacia
- Gimnàs
- Hospital
- Metro
- Parada d'autobús
- Parc infantil
- Parcs i jardins
- Piscina
- Policia
- Taxis
- Transports públics
- Fí de la construcció 1967
- Planta 10
- Ibi 800
- Despeses de comunitat 130
- Interior
- Exterior
LOCALITZACIÓ
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.
PROPIETATS SIMILARS
- MADRID
- Chamberi
- 170 m2
- 3 habitacions
- 2 banys
- MADRID
- Chamberi
- 130 m2
- 3 habitacions
- 2 banys