Pis en venda exterior a Goya, Madrid.

2.999.000€

REF. M11545V

DESCRIPCIÓ

Aquesta propietat exquisida, ubicada a la prestigiosa zona de Goya, ofereix una combinació perfecta d’elegància i funcionalitat. privilegiada de la ciutat. La finca, amb porter físic, garanteix seguretat i privadesa als seus residents.

Els acabats d’alta qualitat i els detalls acuradament seleccionats creen un ambient sofisticat i acollidor. darrera generació, és el cor de la casa i el lloc perfecte per gaudir de moments especials.

Situada en una de les zones més exclusives de Madrid, aquest habitatge ofereix fàcil accés a una àmplia gamma de serveis i comoditats. dels pulmons verds de la ciutat, és a pocs minuts a peu.

Adquirir aquesta propietat és una inversió en qualitat de vida. Gaudiu de la tranquil·litat i el confort d’una llar excepcional en una de les millors ubicacions de Madrid.

A Walter Haus, estem compromesos a oferir als nostres clients les millors opcions immobiliàries. No dubti en contactar-nos per concertar una visita.

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Banc
  • Centre urbà
  • Comerç
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Zona comercial
  • Porteria
  • Planta
  • Ibi
  • Despeses de comunitat
  • Exterior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt