VENDA PRIVADA

Pis exterior en venda a Eivissa, Madrid.

1.335.000€

REF. M11541V

DESCRIPCIÓ

Walter Haus presenta aquesta excel·lent oportunitat de viure en un dels millors carrers del barri d’Eivissa, molt a prop del Parc El Retiro i molt a prop de l’Hospital Doctor Gregorio Marañón. Aquest ampli i acollidor pis, amb una superfície de 140 m² construïts, es troba en una tercera planta exterior, cosa que permet gaudir d’una lluminositat i vistes clares. A més, compta amb una orientació oest que proporciona una càlida i agradable llum natural durant tota la tarda.

L´immoble consta de tres dormitoris, tots ells amb armaris de paret que optimitzen l´espai i ofereixen gran capacitat d´emmagatzematge. Tots dos banys són complets, equipats amb materials d’alta qualitat, dissenyats per proporcionar comoditat i funcionalitat. La distribució de l’habitatge ha estat pensada per maximitzar l’aprofitament de l’espai, brindant amplitud a totes les estances.

Una de les característiques més destacades d´aquest pis és la seva àmplia terrassa, perfecta per gaudir de l´aire lliure, així com un balcó que afegeix un toc d´encant i amplitud als espais.

A més, aquest immoble està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, cosa que el converteix en una opció ideal per als que necessitin un accés sense barreres. L’accessibilitat és una prioritat en aquest edifici, dissenyat per oferir un entorn còmode i segur per a tots els seus habitants.

Possibilitat de plaça de garatge per un preu afegit de 60.000 €, cosa que representa una comoditat afegida a aquest exclusiu habitatge.

L’habitatge va ser construït el 1989, però ha estat cuidada i mantinguda en excel·lents condicions, garantint la durabilitat i funcionalitat de les seves instal·lacions. La ubicació és immillorable, en un entorn tranquil, però amb tots els serveis i comoditats al seu abast, com ara comerços, restaurants i centres de salut.

No perdeu l’oportunitat de conèixer aquest magnífic pis, que combina una ubicació privilegiada amb una distribució òptima i tots els elements necessaris per fer-ne una llar confortable i pràctica. Contacteu amb nosaltres per a més informació i agendar una visita.

CARACTERÍSTIQUES

  • Accés minusvalits
  • Plaça de parquing
  • Aeroport
  • Autopista
  • Banc
  • Biblioteca
  • Centre comercial
  • Centre urbà
  • Comerci
  • Escola
  • Estació de tren
  • Farmacia
  • Gimnàs
  • Hospital
  • Mercat
  • Metro
  • Parada d'autobús
  • Parc infantil
  • Parcs i jardins
  • Policia
  • Taxis
  • Transports públics
  • Vistes a la ciutat
  • Zona comercial
  • Planta
  • Ibi
  • Despeses de comunitat
  • Exterior

LOCALITZACIÓ

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

Deixa’ns les teves dades i el nostre equip et contactarà com més aviat millor.

    PROPIETATS SIMILARS

    Desplaça cap amunt